Ulla Toft Conradsen

Underviser i Strikkeworkshop

Mød Ulla Toft Conradsen og hør hende fortælle om sig selv og hendes kursus.

Ulla fortæller:

Jeg har strikket i mange år, mestrer de fleste teknikker og finder jeg noget jeg ikke har prøvet, skal det også forsøges. Jeg lærte at slå masker op og strikke ret og vrang af min mor og resten har jeg selv fundet ud af.

Ulla fortæller om kurset:

Jeg glæder mig til at se hvem der har lyst til at strikke, og lære at strikke og til at finde ud af hvad vi skal have på programmet her i efteråret. Dette er tilbuddet til dig, som gerne vil lære at strikke, som gerne vil lære mere eller som gerne vil i gang igen.
Holdet mødes en gang ugentligt eller det kan være, at I tager på tur til Fussingø til Strikkeweekend eller workshops der, eller finder på andre fælles udflugter.

Visborg Husflidsforening
Kjellerupsgade 66
Visborg
9560 Hadsund

Skoleleder: Formand Jens Lund

Telefon: 20253252

Mail: skoleleder.visborg@gmail.com

Telefontid: Mellem 16 - 18. Indtal besked, hvis du ønsker at blive ringet op.

MobilePay 19 74 88 - Visborg Husflidsforening Bank overførsel til 9200 - 4562355648 Husk at skrive hvilket hold eller hvad der overføres penge for. Vedr. tilmelding til kurser kontakt Else Rasmussen på tlf. 24 24 40 59

Medlem af Fora